Felanmälan – drift, underhåll och utemiljö
Upptäcker du till exempel en vattenläcka, brand eller problem med avlopp ska du alltid göra en felanmälan. Felanmälan ska göras via hyresgästportalen i första hand. Där får du snabb återkoppling och du kan följa dina ärenden. Ring om ärendet är akut.
- Felanmälan via hyresgästportalen: faciem.sollentuna.se
- E-post: kundtjanst@caverion.se
- Akut felanmälan: Ring dygnet runt: 08-632 76 11.
Felanmälan via hyresgästportalen kan göras av hyresgästrepresentanter. Vid frågor kontakta din fastighetsförvaltare via Sollentuna kommuns kontaktcenter: 08- 579 210 00.
Kundansvarig fastighetsförvaltare
Kundansvarig fastighetsförvaltare är din huvudsakliga kontaktperson hos fastighetsägaren. Kundansvarig har bland annat ansvar för hyresavtal, hyresgästfrågor och ekonomi.
Hans Eriksson
hans.eriksson@skab.se
08-579 22 802
Teknisk förvaltare
Teknisk förvaltare är den som är ansvarig för fastighetens underhåll, drift och andra tekniska fastighetsfrågor.
Christer Henstad
christer.henstad@skab.se
08-579 232 95
Markförvaltare
Markförvaltare är ansvarig för utemiljön så som trädgårdsskötsel, lekplatser och snöröjning.
Niklas Eriksson
niklas.eriksson@skab.se
08-579 218 33