Felanmälan

Felanmälan – drift, underhåll och utemiljö
Upptäcker du till exempel en vattenläcka, brand eller problem med avlopp ska du alltid göra en felanmälan. Felanmälan ska göras via hyresgästportalen i första hand. Där får du snabb återkoppling och du kan följa dina ärenden. Ring om ärendet är akut.

Akut felanmälan

  • Ring dygnet runt: 08-632 76 11.

Övrig felanmälan

Felanmälan via hyresgästportalen kan göras av hyresgästrepresentanter. Vid frågor kontakta din fastighetsförvaltare via Sollentuna kommuns kontaktcenter: 08- 579 210 00.

Kontaktuppgifter till felanmälan per lokal

Här hittar du våra lokaler i bokstavsordning. När du klickar på länken hittar du kontaktuppgifter till felanmälan och till de personer på SKAB som bland annat ansvarar för hyresgästfrågor, underhåll, trädgårdsskötsel, snöröjning - för respektive lokal.